Κιάτο: Στο νοσοκομείο δύο παιδιά από ακατάλληλο νερό στο Διμηνιό - Παρενέβη εισαγγελέας
Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021 13:30Την παρέμβαση εισαγγελέα προκάλεσαν οι καταγγελίες κατοίκων της περιοχής Διμηνιού στο Κιάτο Κορινθίας, σύμφωνα με τις οποίες το νερό που τρέχει από τις βρύσες τους είναι επικίνδυνο για την υγεία των πολιτών. Το θέμα ανέδειξε το korinthianews.gr, από όπου και οι σχετικές εικόνες.
Όπως αναφέρουν, το νερό είναι μαύρο, με πολλά άλατα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις φέρεται να έχουν βρεθεί μέχρι και σκουλήκια σε αυτό. Οι κάτοικοι αγοράζουν εμφιαλωμένο νερό, καθώς με αυτό που ρέει στους σωλήνες ύδρευσης δεν μπορούν να πλύνουν ούτε τα πιάτα, όπως χαρακτηριστικά λένε ορισμένοι εξ αυτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο μικρά παιδιά από την περιοχή διακομίστηκαν στο νοσοκομείο. «Δυστυχώς το νερό είναι χάλια. Στις οικίες που δεν έχουν εγκατάσταση φίλτρων, είναι το νερό όπως το βλέπετε στις εικόνες», τόνισε η θεία των παιδιών, διευκρινίζοντας πως οι γιατροί τους βοήθησαν να καταλάβουν πώς νόσησαν τα δύο παιδιά.
«Το κοριτσάκι είχε εμπύρετη γαστρεντερίτιδα. Νόσησε στην πρώτη καραντίνα. Το αδερφάκι της, που νόσησε αργότερα, είχε εμπύρετη γαστρεντερίτιδα με σαλμονέλα», υπογράμμισε η γυναίκα, μιλώντας στο MEGA.
Kαι τα δύο παιδιά χρειάστηκε να διακομιστούν σε νοσοκομείο των Αθηνών. Η γυναίκα που μίλησε δημόσια καταγγέλλει πως στην περιοχή έχουν καταγραφεί κι άλλα παρόμοια περιστατικά, ωστόσο δεν υπήρξε καμία απάντηση από τον Δήμο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία