Η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Ευβοίας επικροτεί και στηρίζει την απόφαση του Δήμου Ερέτριας, όσον αφορά στη ΜΗ εγκατάσταση μεταναστών στο Ξενοδοχείο Grand Blue του Δήμου Ερέτριας.
«Η αθρόα εγκατάσταση μεταναστών σε 4 ξενοδοχειακές μονάδες της Ερέτριας αποτελεί ταφόπλακα για τον τουρισμό και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και κατ' επέκταση όλου του νησιού. Στηρίζουμε όλες τις μελλοντικές δυναμικές κινητοποιήσεις του Δήμου Ερέτριας», τονίζει η Ένωση.



