Αναβάλλεται για αύριο το διάγγελμα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, που ήταν προγραμματισμένο για σήμερα το μεσημέρι στις 15.00, μετά τον ισχυρότατο σεισμό 6,7 Ρίχτερ στα ανοικτά της Σάμου.
«Η Σάμος άντεξε. Κυβερνητικό κλιμάκιο μεταβαίνει στο νησί για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Ενημερώνομαι διαρκώς για την κατάσταση και καλώ τους κατοίκους να βρίσκονται σε εγρήγορση όσο διαρκεί η μετασεισμική δραστηριότητα. Οι ανακοινώσεις για την πανδημία θα γίνουν αύριο», έγραψε ο πρωθυπουργός στο Twitter.



