Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Άγ. Στέφανο
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 17:39Tέλος στη ζωή του έδωσε στο σπίτι του το πρωί της Τετάρτης ο 41χρονος ιδιοκτήτης του γηροκομείου «Νέα Θάλπη» στον Άγιο Στέφανο, στο οποίο το προηγούμενο Σάββατο εντοπίστηκαν τρία κρούσματα κορωνοϊού.
Ο εκλιπών ηταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Μονάδων Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Δημάρχου Διονύσου, Γιάννη Καλαφατέλη:
«Με ανείπωτη θλίψη πληροφορήθηκα πριν από λίγο την τραγική είδηση του θανάτου του συμπολίτη μας Δημήτρη Καμπανάρου, ο οποίος υπήρξε ιδιοκτήτης της Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων «Νέα Θάλπη».
Δυστυχώς, ο αποβιώσας αφαίρεσε τη δική του ζωή, για αδιευκρίνιστους ακόμη λόγους, ενώ όπως όλοι γνωρίζουμε, πριν από λίγες ημέρες δημοσιοποιήθηκε το γεγονός ότι βρέθηκαν θετικοί στον Covid-19 μία φιλοξενούμενη και δύο υπάλληλοι της Μονάδας που διατηρούσε.
Ο Δημήτρης Καμπανάρος υπήρξε ένα εξέχον μέλος της κοινωνίας του Δήμου Διονύσου, άριστος επιχειρηματίας και διαπρεπής επιστήμονας, ιδιαίτερα αγαπητός από την τοπική μας κοινωνία.
Θέλω να πω ότι είμαι συγκλονισμένος από την τραγική είδηση.
Εκφράζω και εκ μέρους των συναδέλφων μου τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια προς την οικογένεια του εκλιπόντος και την αμέριστη στήριξή μας σε οτιδήποτε χρειαστούν.
Καλό Παράδεισο να έχει...».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία