Κατέληξε ένας 49χρονος άνδρας ο οποίος νοσηλευόταν με κορωνοϊό και υποκείμενα νοσήματα στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ από την 1η Αυγούστου, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των νεκρών στη χώρα μας στους 290.
Υπενθυμίζεται πως ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε χθες 156 νέα κρούσματα κορωνοϊού και πέντε νέους θανάτους. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 11.663. Παράλληλα 42 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι.



