Ένας ακόμα άνθρωπος εξέπνευσε σε διάστημα μερικών ωρών, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων του κορωνοϊού στη χώρα μας στους 287.
Πρόκειται για έναν 83χρονο που νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αττικόν».
Νωρίτερα, είχε καταλήξει άλλος ένας άνδρας, 74 χρόνων, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εισαχθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στις 27 Αυγούστου, ενώ είχε υποκείμενα νοσήματα -σακχαρώδη διαβήτη ΙΙ και υποθυρεοειδισμό.



