Έκλεισε ο σταθμός μετρό στο Αιγάλεω έπειτα από προειδοποιητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Άγνωστος τηλεφώνησε το μεσημέρι της Πέμπτης (23/07) στα γραφεία ιστοσελίδας, προειδοποιώντας για ύπαρξη βόμβας στον συγκεκριμένο σταθμό που, όπως είπε, θθα εκραγεί στις 13.10.
Η κίνηση των συρμών γίνεται στα τμήματα Νίκαια - Αγία Μαρίνα και Ελαιώνας - Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.



