Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στην εθνική οδό, στη βόρεια έξοδο της πόλης της Μυτιλήνης, μπροστά στο εργοστάσιο της ΔΕΗ στην Επάνω Σκάλα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, Ι.Χ. που οδηγούσε ηλικιωμένος με κατεύθυνση την Μυτιλήνη έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες πάνω σε διαδηλωτές, τραυματίζοντας τουλάχιστον 6 άτομα. Οι τραυματίες νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου μεταφέρθηκε προληπτικά και ο οδηγός του αυτοκινήτου.
Οι διαδηλωτές είχαν συγκεντρωθεί από τις 8:30 το βράδυ μετά από διαδικτυακή πρόσκληση στην οποία έγραφαν ότι «το νησί κινδυνεύει».
Σύμφωνα πάντα με τις αναρτήσεις, επρόκειτο να συγκροτήσουν περίπολα προκειμένου να εμποδίζουν μετανάστες να βάζουν φωτιές (θεωρούν ότι τη χθεσινή φωτιά, που μαίνεται ακόμα στα βουνά της Θερμής, την έβαλαν μετανάστες).



