ΔΕΔΔΗΕ - Δ. Αθηναίων: Συμφωνία για τοποθέτηση φωτοβολταϊκών σε 50 σχολεία

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 11:44
ΔΕΔΔΗΕ - Δ. Αθηναίων: Συμφωνία για τοποθέτηση φωτοβολταϊκών σε 50 σχολεία

Συμφωνία συνεργασίας για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε 50 σχολικές μονάδες και την κατασκευή δικτύου σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων υπέγραψαν ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΔΕΔΔΗΕ, Αναστάσιο Μάνο.

Η ετήσια αναμενόμενη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από τις εγκαταστάσεις αυτές θα είναι της τάξεως των 5.250 MWh, ικανή να καλύψει κατά 110% τις ανάγκες σε ηλεκτρική ενέργεια του συνόλου των σχολικών μονάδων του Δήμου. H διασύνδεση με το Δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των διαθέσιμων προγραμμάτων ενεργειακού συμψηφισμού (net – metering), εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού (virtual net – metering) ή/και των ενεργειακών κοινοτήτων με εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό.

Παράλληλα, ο Δήμος Αθηναίων στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την ενέργεια, το κλίμα και τη βιώσιμη κινητικότητα, σκοπεύει να προμηθευτεί ηλεκτρικά οχήματα και να κατασκευάσει δίκτυο σταθμών για την φόρτισή τους. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού, θα συνεργαστεί στενά με τον ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να προσδιοριστούν τα σημεία χωροθέτησης των σταθμών φόρτισης.

Επιπλέον, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεργαστούν στενότερα για το συντονισμό στον προγραμματισμό εργολαβιών για την υλοποίηση αναγκαίων έργων υποδομής, με βασικό γνώμονα την ταχύτερη ολοκλήρωση των απαιτούμενων εργασιών και την αμεσότερη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση της πόλης.

«Η Αθήνα εκσυγχρονίζεται και έρχεται πιο κοντά στο περιβάλλον. Είναι ακόμη ένα βήμα για το πέρασμα της πόλης σε άλλες μορφές ενέργειας, σε άλλη κουλτούρα καθημερινότητας για να γίνει πιο πρακτική και ανθρώπινη. Κάνουμε βήματα μπροστά για τη μετάβασή μας στις συνθήκες ζωής που θέλουμε για εμάς και τα παιδιά μας», τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Αναστάσιος Μάνος, δήλωσε από την πλευρά του: «Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό βήμα στη εθνική συλλογική προσπάθεια για τη μετατροπή των αστικών κέντρων της χώρας μας σε έξυπνες πόλεις με καθαρή ενέργεια. Ο ΔΕΔΔΗΕ χαιρετίζει την πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων και δεσμεύεται ότι θα σταθεί αρωγός σε κάθε προσπάθεια που στοχεύει στην καθαρή ενέργεια μέσα από εξυπνότερα και αποδοτικότερα δίκτυα, με δεδομένο ότι η αειφορία απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση αναβάθμισης των αστικών υποδομών. Η άμεση μετάβαση σε έξυπνες ενεργειακά πόλεις αποτελεί προτεραιότητα στο όραμα του ΔΕΔΔΗΕ για κλιματικά ουδέτερο μέλλον».

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν από την πλευρά του Δήμου Αθηναίων ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Ηλεκτροφωτισμού, Σάκης Κολλάτος, και από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ ο Ηρακλής Μενεγάτος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Δικτύου, και ο Αθανάσιος Φουντουλάκης, Διευθυντής Διεύθυνσης Περιφέρειας Αττικής.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok