Με σαπουνάδες γέμισε το πρωί της Παρασκευής το συντριβάνι της Ομόνοιας, λες και κάποιος έριξε σαπούνι ή απορρυπαντικό, σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN.
Επίσης, δίπλα από το συντριβάνι, το γλυπτό του Ζογγολόπουλου παρουσίασε μια βλάβη με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει το σημείο από νερά.



