Στους 170 νεκρούς ανέβηκε η λίστα των θυμάτων από κορωνοϊό στη χώρα μας, καθώς ένας ακόμα ασθενής κατέληξε σήμερα.
Πρόκειται για μία 91χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα» με υποκείμενα νοσήματα και άφησε την τελευταία την πνοή τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τη χθεσινή ενημέρωση του υπουργείου Υγείας, τα επιβεβαιωμένα κρούσματα στην Ελλάδα είναι 2.873.



