Νέο κόμμα ανακοίνωσε ότι ιδρύει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης.
Σε διάγγελμά του που ανήρτησε στο Youtube ο Ηλίας Κασιδιάρης εξηγεί ότι εγκατέλειψε την Χρυσή Αυγή, καθώς απορρίφθηκαν από τον μέχρι πρότινος αρχηγό του, Νίκο Μιχαλολιάκο, οι προτάσεις για ανασυγκρότηση του κόμματος μετά την εκλογική ήττα.
Όπως προαναγγέλλει, «δημιουργούμε ένα κίνημα Ελλήνων για την εθνική επιβίωση και την αναγέννηση του Ελληνισμού, με πρώτο αντικειμενικό σκοπό να υπάρχει στην επόμενη βουλή μία αληθινή εθνική αντιπολίτευση».
Σύμφωνα με τον ίδιο, το κόμμα θα στελεχώνουν επιφανή και σοβαρά πρόσωπα. «Στελέχη υψηλού επιπέδου, που ξεχωρίζουν σε κάθε τομέα της δημόσιας ζωής και θα αναδείξουν τον πατριωτικό, πολιτικό λόγο ως το αντίπαλο δέος ενάντια στην κοινή αντεθνική γραμμή του Σύριζα και της Νέας Δημοκρατίας».



