Άνδρας κατέληξε στο ΑΧΕΠΑ - Στους 115 οι νεκροί

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2020 15:39
Άνδρας κατέληξε στο ΑΧΕΠΑ - Στους 115 οι νεκροί

Στους 115 ανέβηκαν τα θύματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα, καθώς ένας άνδρας ηλικίας 74 χρόνων έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Ο άτυχος άνδρας νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου και άφησε την τελευταία του πνοή το μεσημέρι της Δευτέρας. 

Νωρίτερα σήμερα εξέπνευσε και μια 68χρονη γυναίκα από την Καστοριά, η οποία νοσηλευόταν στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου «Παπανικολάου».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video