Θετικός στον νέο κορωνοϊό βρέθηκε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στο Facebook.
Όπως αναφέρει, νιώθει καλά καθώς λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα και πειθαρχεί στις οδηγίες των γιατρών.

Μετά από εισήγηση του ιατρικού τιμ, όλοι στο «ερυθρόλευκο στρατόπεδο» θα κάνουν προληπτικές εξετάσεις αίματος για να δουν αν έχουν μολυνθεί. Στη συγκεκριμένη εξέταση δεν θα προβούν μόνο οι ποδοσφαιριστές, αλλά όσοι ασχολούνται με το ποδοσφαιρικό τμήμα.



