Κλείνει το ΙΒ του Κολλεγίου Αθηνών μετά την επιβεβαίωση κρούσματος κορωνοϊού σε γονέα μαθητή του Λυκείου.
Νωρίτερα το μεσημέρι σε ανακοίνωση της Διευθύντριας του σχολείου αναφερόταν:
«Πριν λίγο λάβαμε επίσημη ενημέρωση από τον Ε.Ο.Δ.Υ. ότι μεταξύ των γονέων μαθητών του IBDP υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού.
Για προληπτικούς λόγους παρακαλείσθε σήμερα έως τις 16.00 να περάσετε από το Σχολείο, για να παραλάβετε το παιδί σας από την Κεντρική Πύλη του campus Ψυχικού.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε το παιδί σας να αποχωρήσει μόνο του από το campus Ψυχικού, παρακαλείσθε να συμπληρώσετε και να μας αποστείλετε τη συνημμένη δήλωση».
Κρούσμα και σε μαθητή του 4ου ΓΕΛ Λυκείου
Επιβεβαιωμένο κρούσμα σε μαθητή του 4ου ΓΕΛ Γαλατσίου ανακοίνωσε και ο Δήμος Γαλατσίου, του οποίου η λειτουργία ούτως ή άλλως έχει ανασταλεί μέχρι τις 23 Μαρτίου 2020.
Συγκεκριμένα στην ανάρτησή του ο δήμος αναφέρει:
«Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Ένας Δήμος οργανωμένος οφείλει να προστατεύει υπεύθυνα τους κατοίκους του με σωστή ενημέρωση και άμεσες στρατηγικές δράσεις.
Σύμφωνα με ενημέρωση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού σε μαθητή στο 4ο Γενικό Λύκειο Γαλατσίου.
Συνιστούμε την ψυχραιμία των κατοίκων της πόλης μας και βεβαιώνουμε πως η Δημοτική Αρχή είναι κοντά στους κατοίκους! Μαζί θα αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες αυτής της κατάστασης με σύνεση καθώς βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Υγείας, το Υπουργείο Παιδείας και τον ΕΟΔΥ. Από την πρώτη στιγμή άρχισαν να γίνονται οι απαιτούμενες ενέργειες για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης της νόσου και δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας.
Ο Δήμος Γαλατσίου διευκρινίζει για μια ακόμη φορά πως για την προσωρινή αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων και τα κριτήριά της, την αποκλειστική ευθύνη έχουν τα συναρμόδια Υπουργεία Παιδείας και Υγείας μετά από την εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας.
Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία μαζί σας για να λύσουμε απορίες και να ακούσουμε τις ανησυχίες σας 24 ώρες το 24ωρο».



