Ελεύθεροι αφέθηκαν οι γονείς του 11μηνου βρέφους και το συγγενικό τους ζευγάρι που κρατούνταν μετά το θάνατο του παιδιού.
Οι γονείς του βρέφους και οι φίλοι τους αφέθηκαν ελεύθεροι αφού εστάλη η επιστημονική έκθεση των ιατροδικαστών στον εισαγγελέα, στην οποία δεν έκαναν αναφορά σε σεξουαλική κακοποίηση, ούτε σε κακοποίηση, αλλά σε σωματικές κακώσεις από αμβλύ όργανο.
Η μητέρα του παιδιού απέδωσε τις κακώσεις στο γεγονός ότι στην άτυχη μικρούλα χορηγείτο αγωγή με υπόθετα, καθώς και στο ότι της έκανε κλύσμα.
Νωρίτερα σήμερα, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αρμόδιος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, με βάση την προφορική ενημέρωση από τον ιατροδικαστή, ανέφερε ότι δεν προκύπτει κάκωση από ανδρικό μόριο, αλλά από αμβλύ όργανο, κάτι που απομακρύνει την εκδοχή του βιασμού και ενισχύει αυτήν της κακοποίησης από άλλη αιτία.



