Την άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη εισηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης η πλειοψηφία της επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλή, με οκτώ μέλη της επιτροπής να ψηφίζουν «υπέρ» και δύο «κατά».
Η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής ασχολήθηκε με το εισαγγελικό αίτημα που είχε διαβιβαστεί στην προηγούμενη Βουλή για δύο μηνύσεις εις βάρος του πρώην αναπληρωτή Υγείας. Η μία αφορά στη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση του πρώην επικεφαλής των εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ, Σταμάτη Πουλή, και η δεύτερη σε εκείνη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιάννη Στουρνάρα, για την υποκλοπή της τηλεφωνικής τους συνομιλίας.



