Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο μετρό Αιγάλεω. Οι σταθμοί του μετρό «Αιγάλεω» και «Αγία Μαρίνα», οι οποίοι είχαν κλείσει νωρίτερα, άνοιξαν με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. και τα δρομολόγια στη γραμμή 3 διεξάγονται κανονικά.
Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό Αιγάλεω - Ανοιχτοί οι σταθμοί
Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019 12:00ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
-
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
-
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
-
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
-
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
-
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία


