Σπάει το «εμπάργκο» του ΣΥΡΙΖΑ στον ΣΚΑΙ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την απόφασή του να εμφανιστεί ο ίδιος το βράδυ της Τρίτης στον τηλεοπτικό σταθμό.
Την απόφασή του ανακοίνωσε μέσω twitter, όπου συγκεκριμένα αναφέρει:
«Αποφάσισα τη Τρίτη το βράδυ να πάω στη τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Να ακουστούν & εκεί τα επιχειρήματά μας. Αν ο κ. Μητσοτάκης αποφάσισε να δοξαστεί κρυπτόμενος, εμείς θα εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες για να φτάσει η αλήθεια σε όλο τον λαό. Χωρίς κανένα φόβο, σε οποιοδήποτε περιβάλλον».



