Tην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη στον ANT1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου έδωσε απόψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά την ολοκλήρωση και του β΄ γύρου των επαναληπτικών αυτοδιοικητικών εκλογών.
Ο αρχηγός της ΝΔ κάλεσε τους πολίτες να δώσουν ισχυρή εντολή στην αξιωματική αντιπολίτευση στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, για να υλοποιήσει το πρόγραμμά της.
«Θέλω να αξιοποιήσω το χρόνο μέχρι τις εκλογές και να πείσω τους συμπολίτες μας που επέλεξαν άλλα κόμματα», δήλωσε o κ. Μητσοτάκης, υπογραμμίζοντας ότι δεν τον εξέπληξε το εκλογικό αποτέλεσμα, καθώς η ψήφος στη ΝΔ «ήταν και θετική προς τον προγραμματικό ήπιο λόγο της ΝΔ και αρνητική προς τον ΣΥΡΙΖΑ».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απέφυγε να σχολιάσει τις εξελίξεις στο ΚΙΝΑΛ, ενώ τόνισε ότι δεν θα είναι στα ψηφοδέλτια της ΝΔ ο κ. Βενιζέλος, ούτε υπάρχει θέμα συνεργασίας.
Απέκλεισε ενδεχόμενο συνεργασίας και με τον κ. Βαρουφάκη μετά τη θέση του πρώην υπουργού ότι μπορεί να συνεργαστεί με τη ΝΔ, λέγοντας «εμάς μας ρώτησε;», ενώ ξεκαθάρισε πως «δεν υπάρχει ενδεχόμενο συνεργασίας με το κόμμα του κ. Βελόπουλου», ωστόσο θα μελετήσει τους λόγους της ανόδου του. Ο ίδιος ευχήθηκε να είναι εκτός Βουλής το κόμμα Βελόπουλου και η Χρυσή Αυγή.
Απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, ενώ ερωτηθείς για ενδεχόμενο λουκέτου στην ΕΡΤ υπογράμμισε πως «δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει», ωστόσο θα προχωρήσει σε εξυγίανση της δημόσιας τηλεόρασης.
«Ουδέποτε μίλησα για επταήμερη εργασία, αλλά για επταήμερη λειτουργία», ξεκαθάρισε, επίσης, μεταξύ άλλων, ο κ. Μητσοτάκης, ενώ για τις 120 δόσεις τόνισε ότι όχι μόνο δεν θα τις καταργήσει, αλλά θα απλοποιήσει τη γραφειοκρατία και θα υπάρξει και ειδική μέριμνα για τους συνεπείς φορολογούμενους.



