Επίσκεψη υποψήφιου δημάρχου Αθηναίων Γ. Βουλγαράκη στον Άγ. Αρτέμιο: « Η δημοτική αρχή πρέπει να έχει κοινωνικό πρόσημο»

Πέμπτη, 02 Μαΐου 2019 17:17
Επίσκεψη υποψήφιου δημάρχου Αθηναίων Γ. Βουλγαράκη στον Άγ. Αρτέμιο: « Η δημοτική αρχή πρέπει να έχει κοινωνικό πρόσημο»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Βουλγαράκης, πραγματοποίησε σήμερα περιοδεία στον Άγιο Αρτέμιο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Βουλγαράκης συνομίλησε με κατοίκους της περιοχής.

Αναφερόμενος στα διάφορα εγκαταλελειμμένα ακίνητα της Αθήνας επισήμανε τα εξής:

«Υπάρχουν δεκάδες εγκαταλελειμμένα ή αναξιοποίητα ακίνητα στην Αθήνα. Πάρα πολλά από αυτά ανήκουν στο Δήμο Αθηναίων. Μπορούν να αποτελέσουν πηγή πρόσθετων εσόδων για το Δήμο, χωρίς επιβάρυνση των δημοτών. Μπορούν ακόμα να αξιοποιηθούν με σύμπραξη του ιδιωτικού τομέα η ακόμα και να παραχωρηθούν με συμβολικό ενοίκιο για την έναρξη της επαγγελματικής δραστηριότητας των νέων της πόλης. Η δημοτική αρχή πρέπει να έχει κοινωνικό πρόσημο».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok