Τριήμερη προθεσμία ζήτησαν και έλαβαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας οι επτά κατηγορούμενοι για τον ακαριαίο θάνατο του 53χρονου εικονολήπτη, Κώστα Θεοδωρακάκη, το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα, κατά τη διάρκεια του σαϊτοπόλεμου, στο χώρο στάθμευσης του Νέδοντα, στην Καλαμάτα.
Οι επτά κατηγορούμενοι, δηλαδή τα έξι μέλη του «μπουλουκιού» και ο δημοτικός σύμβουλος, ζήτησαν την τριήμερη προθεσμία, προκειμένου να προετοιμαστούν για τη δικάσιμο που ορίστηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.
Όπως έγινε γνωστό, στον καπετάνιο του μπουλουκιού ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και για παράβαση του νόμου περί βεγγαλικών και όπλων. Στους υπόλοιπους συλληφθέντες ασκήθηκε δίωξη για παράβαση του νόμου περί βεγγαλικών και όπλων. Στον δημοτικό σύμβουλο ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας.
Σάλος έχει προκληθεί στο μεταξύ από την κατηγορηματική δήλωση του δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, να δηλώσει πως δεν πρόκειται να απαγορευτεί ο σαϊτοπόλεμος, καθώς βρίσκεται στο... dna των Μεσσήνιων.
«Εύχομαι να μην σας συμβεί τίποτε ανάλογο, διότι δεν έχετε ιδέα τι πόνο και τι θλίψη προκαλούν», γράφει στο λογαριασμό του στο facebook ο γιος του άτυχου εικονολήπτη, Νεκτάριος Θεοδωρακάκης, προς τον δήμαρχο Καλαμάτας. Συγκεκριμένα γράφει:
«"κύριε" Νίκα αυτή η δήλωση δε σας τιμά καθόλου. Τις κορδελιτσες και τα δήθεν λυπάμαι δεν τα δέχομαι ούτε εγώ προσωπικά αλλά ούτε και η οικογένειά μου. Τη μητέρα μου την γνωρίζετε προσωπικά καθώς ήσασταν καθηγητής της στο Λύκειο αλλά και τον πατέρα μου λόγω της σπουδαίας δημοσιογραφικής κληρονομιάς που άφησε πίσω του. Παρόλα αυτά επιλέξατε τον εύκολο δρόμο και τον πολιτικό λόγο. Λίγη ανθρωπιά δε βλάπτει. Στο DNA των Μεσσηνιων είναι και η ανθρωπιά, όχι μόνο αυτά τα έθιμα. Δηλώνω δημοσίως πως θα κάνω ο,τι περνάει από το χέρι μου για να οδηγηθούν οι υπαίτιοι ενώπιον της δικαιοσύνης και αυτή θα αποφασίσει από εκεί και πέρα... Εύχομαι να μη σας συμβεί τίποτε ανάλογο διότι δεν έχετε ιδέα τι πόνο και τι θλίψη προκαλούν. Θα μπορούσαν κάλλιστα να αποφευχθούν τέτοιου είδους περιστατικά αν είχατε σχεδιασμό και πρόγραμμα, παρόλα αυτά επιλέξατε να περιοδευετε και να μην ενδιαφερθειτε ούτε στο ελάχιστο για την ΥΓΕΙΑ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ του κόσμου που παρακολουθεί αυτά τα δρώμενα. Ο πατέρας μου φεύγει χαρούμενος, έχοντας αποτρέψει δύο γυναίκες να πλησιάσουν σε αυτόν και έχοντας αποτρέψει επί της ουσίας δύο ακόμη δυστυχήματα.
Καλή επιτυχία "κύριε" δήμαρχε στις προσεχείς εκλογές.
Με λύπη για τις δηλώσεις σας και την στάση σας, ο υιός του αδικοχαμένου αυτού ανθρώπου».
ΣΥΡΙΖΑ: Να καταργηθεί ο σαϊτοπόλεμος
«Ο θάνατος του 53χρονου εικονολήπτη Κώστα Θεοδωρακάκη κατά τη διάρκεια του σαϊτοπόλεμου στην Καλαμάτα ανέδειξε για άλλη μια φορά την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου εθίμου το οποίο και πρέπει να καταργηθεί. Οι αρμόδιες αρχές οφείλουν να αποδώσουν δικαιοσύνη για τον θάνατο του συμπολίτη μας», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Οι απαράδεκτες δηλώσεις του, προερχόμενου από τη ΝΔ, δημάρχου Καλαμάτας και υποψήφιου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, περί "DNA των Μεσσήνιων" δικαίως προκάλεσαν την αγανάκτηση σύσσωμης της ελληνικής κοινωνίας. Θα πρέπει να αποδοκιμαστούν και από τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη, εκτός κι αν το γεγονός ότι ο Π. Νίκας ήταν από τα στελέχη της ΝΔ που υπέγραψαν για να είναι υποψήφιος αρχηγός της, τον αναγκάζει να αντιμετωπίζει διαφορετικά το θέμα, καταλήγει η ανακοίνωση».



