Γεωργιάδης για ΚΕΕΛΠΝΟ: «Θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου»
Δευτέρα, 03 Δεκεμβρίου 2018 14:11«Θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή την έκδοση του πορίσματος του ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που τον εμπλέκει τόσο στην περίοδο της υπουργίας του στο Υγείας όσο και εκτός της υπουργικής του θητείας.
«Ο εισαγγελέας κ. Γ. Δραγάτσης έχει ολοκληρώσει την έρευνα και δεν βρήκε τίποτα. Έχει αποφανθεί η Δικαιοσύνη και δεν με κάλεσε καν. Δύο χρόνια κάνουν Εξεταστική, αλλά προκαταρκτική δεν τολμάνε να ζητήσουν γιατί δεν υπάρχει αδίκημα. Εάν το πόρισμα κατατεθεί επισήμως αύριο θα στραφώ εναντίον των βουλευτών που θα το υπογράψουν. Καταλήγει στο ότι πρέπει να διερευνηθεί η ηθική αυτουργία, την περίοδο που δεν ήμουν υπουργός. Έχει παραβιάσει τον κανονισμό γιατί δεν μπορεί να ερευνήσει την περίοδο που δεν είχα το αξίωμα», κατέληξε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία