Στο ψυχιατρείο ο οδηγός που εισέβαλε στη Βουλή

Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2018 15:41

Στην ψυχιατρική πτέρυγα του νοσοκομείιου «Σωτηρία» οδηγήθηκε ο 59χρονος οδηγός που χθες τα ξημερώματα σε κατάσταση μέθης διέσχισε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας για να καταλήξει στο προαύλιο του Κοινοβουλίου, έχοντας σπάσει την μπάρα της εισόδου.

Ο οδηγός, απ' ό,τι φαίνεται, αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Με εντολή εισαγγελέα εξετάστηκε και αποφασίστηκε η αναγκαστική νοσηλεία του στην ψυχιατρική πτέρυγα του «Σωτηρία». 'Άλλωστε, και ο ίδιος από την πρώτη στιγμή είπε στους αστυνομικούς ότι αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και πρέπει να τον δει ειδικός γιατρός, ενώ στο λευκό Fiat Panda βρέθηκαν και αγχολυτικά χάπια.

Την ίδια ώρα, ερωτήματα προκαλεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο μνημόνιο ενεργειών από την ΕΛ.ΑΣ. σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να σταματήσει και ξεκινήσει καταδίωξη.

Οι ενέργειες που καλούνται να κάνουν οι αστυνομικοί είναι γενικές και αόριστες. Όπως λένε αστυνομικές πηγές όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο μεθυσμένος οδηγός έστριψε ξαφνικά και μπήκε στη Βουλή χωρίς να υπάρχουν ενδείξεις ότι θα έκανε κάτι τέτοιο.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video