Ο Greg Case, επικεφαλής της Aon, προειδοποιεί ότι η έλλειψη καινοτομίας έχει οδηγήσει στην αποτυχία των εταιρειών να συμβαδίσουν με τις απαιτήσεις των πελατών και ως αποτέλεσμα ο ασφαλιστικός κλάδος χάνει την ικανότητα να αντιμετωπίσει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών του.
Μιλώντας στους Financial Times, ο Greg Case δήλωσε ότι ο κλάδος δεν είναι αρκετά καινοτόμος για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των πελατών. Κατά τον ίδιο ένα παράδειγμα είναι η κυβερνο-ασφάλιση: «Η βιομηχανία έχει καταβάλει 3 δισεκατομμύρια δολάρια στον τομέα του κυβερνοχώρου, σε μια εποχή που οι πελάτες στις ΗΠΑ έχουν καταγεγραμμένες απώλειες ύψους 450 δισ. δολαρίων. Αυτό δεν αποτελεί ανταπόκριση στο πρόβλημα».
Οι δηλώσεις του Greg Case έγιναν μετά από την ανακοίνωση από τον ίδιο ότι έχει παρατείνει τη σύμβασή του με την Aon, τη δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στον κόσμο σε όρους κεφαλαιοποίησης αγοράς, για άλλα τρία χρόνια.
Ο κ. Case δήλωσε ότι μία από τις κύριες προτεραιότητές του είναι να αλλάξει την Aon, ώστε να μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στους γενικούς κινδύνους που αφορούν στους πελάτες και λιγότερο στην πώληση ατομικών ασφαλιστικών προϊόντων για συγκεκριμένους κινδύνους. Ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο ασφαλιστικός κλάδος έχει επικεντρωθεί για πολύ καιρό στην πώληση προϊόντων, με αποτέλεσμα ο τομέας της καινοτομίας να είναι ανεπαρκής.
Σύμφωνα με τον Case, οι αλλαγές θα μπορούσαν να επηρεάσουν το επιχειρηματικό μοντέλο της Aon. Οι ασφαλιστές έχουν δημιουργήσει στο παρελθόν έσοδα από προμήθειες επί των πωλήσεων συμβολαίων, αλλά ο ίδιος αναμένει ότι το μερίδιο των εσόδων της εταιρείας θα εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου. Όπως αναφέρει: «Η παραδοσιακή ασφαλιστική διαμεσολάβηση θα είναι πάντα μέρος αυτού που κάνουμε», προσθέτοντας: «Καθώς δημιουργούμε αξία και λαμβάνουμε αναγνώριση για την αξία που δημιουργούμε για λογαριασμό των πελατών, είμαστε αρκετά σίγουροι ότι θα αποζημιωθούμε δίκαια».