Ydrogeios 300x250 2025 HP

PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Η Allianz Partners και η Mazda Motor Europe επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην Οδική Βοήθεια

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2024 12:16

Η Allianz Partners, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλισης και βοήθειας, και η Mazda Motor Europe υπέγραψαν νέα σύμβαση συνεργασίας για την Ευρωπαϊκή Οδική Βοήθεια, εδραιώνοντας και εναρμονίζοντας τη μακροχρόνια σχέση στις υπάρχουσες αγορές και επεκτείνοντας τη συνεργασία σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας, η οποία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2024, και των Κάτω Χωρών και της Πορτογαλίας, οι οποίες θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2025.

Αυτή η νέα συμφωνία αποτελεί συνέχεια των 20 χρόνων συνεργασίας σε μεμονωμένες χώρες, με την Αυστρία, τη Βαλτική, την Τσεχική Δημοκρατία, την Ελλάδα, τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Σλοβακία και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη να συμμετέχουν στο νέα Πανευρωπαϊκό συμβόλαιο Συνεργασίας*.

Το πρόγραμμα Premium Roadside Assistance διατίθεται από τη Mazda στους πελάτες της στις αγορές συνεργασίας* κατά τον πρώτο χρόνο μετά την αγορά του οχήματος και μετά από κάθε ετήσιο σέρβις ελέγχου σε Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Επισκευαστών της Mazda. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, η Allianz Partners θα παρέχει στους πελάτες της Mazda τις ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του προγράμματος Premium Roadside Assistance, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους γρήγορα και εύκολα. Οι πελάτες της Mazda θα δικαιούνται υπηρεσίες οδικής επισκευής και ρυμούλκησης στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Επισκευαστών της Mazda. Εάν το αυτοκίνητο του πελάτη πρέπει να επισκευαστεί, θα του παρέχεται όχημα αντικατάστασης ή εναλλακτική μεταφορά.

Τους επόμενους μήνες, η Allianz Partners και η Mazda θα συνεργαστούν για την ενσωμάτωση ψηφιακών υπηρεσιών οδικής βοήθειας μέσα από την εφαρμογή MyMazda. Μέσω της εφαρμογής αυτής, οι πελάτες θα μπορούν να αναφέρουν ένα περιστατικό, να καλούν βοήθεια και να παρακολουθούν την υπόθεσή τους ψηφιακά με ευκολία και άνεση.

Ο Jean-Marc Pailhol, Chief Officer στον Τομέα Global Strategic Partnerships και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz Partners, σχολίασε: «Ως ένα αναγνωρισμένο και αξιόπιστο brand στον Τομέα Ασφάλισης και Βοήθειας, ως ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά, η Allianz Partners είναι πολύ υπερήφανη που ενισχύει και επεκτείνει τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Mazda στην Ευρώπη, η οποία βασίζεται στην εμπιστοσύνη και στην εξαιρετική μας συνεργασία. Με την ενοποίηση των τοπικών συμβολαίων στο πλαίσιο μιας ευρωπαϊκής συμφωνίας, πετύχαμε ένα μεγάλο ορόσημο που θα επιτρέψει την εναρμόνιση των premium υπηρεσιών σε όλες τις αγορές όπου, οι πελάτες της Mazda μπορούν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα Premium Roadside Assistance. Η Allianz Partners θα συνεχίσει να είναι δίπλα στη Mazda, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και εξασφαλίζοντας μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες».

Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Wojciech Halarewicz, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Mazda Motor Europe, δήλωσε: «Στη Mazda εστιάζουμε πάντα στην παροχή κορυφαίας εμπειρίας στον πελάτη καθ' όλη τη διάρκεια της χρήσης του οχήματος. Οι βλάβες ή τα ατυχήματα, αν και σπάνια, απασχολούν τους πελάτες μας και αποστολή μας είναι να μειώσουμε το άγχος τους και να τους παρέχουμε ανώτερη υποστήριξη και βοήθεια στον Τομέα της κινητικότητας. Μέσω της συνεργασίας μας με την Allianz Partners θα διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα έχουν μια εναρμονισμένη και απρόσκοπτη εμπειρία Οδικής Βοήθειας».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Η Gallagher εξαγοράζει την AssuredPartners

Πρωτοφανές κύμα συμπαράστασης στον δολοφόνο του CEO της UnitedHealth Μπράιαν Τόμσον - Οργή κατά των ασφαλιστικών εταιρειών

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Συνεργασία Allianz Partners και Uber για ασφάλεια προστασίας σε οδηγούς και ταχυμεταφορείς
  • Με την Groupama Ασφαλιστική, η οδική βοήθεια ποτέ δεν ήταν πιο “real-time”
  • Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ψηφιακή υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος και Οδικής Βοήθειας
  • Πρωτοποριακή εφαρμογή «Drive On» στο κινητό των πελατών της Οδικής Βοήθειας INTERAMERICAN

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version