Κυρανάκης: Από την επόμενη εβδομάδα οι πρώτες κλήσεις από τις κάμερες

Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2025 16:23
Κυρανάκης: Από την επόμενη εβδομάδα οι πρώτες κλήσεις από τις κάμερες

Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η αποστολή σε θυρίδες πολιτών στο gov.gr των πρώτων κλήσεων που θα έχουν βεβαιωθεί από κάμερες, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

«Είναι μια σταδιακή δουλειά, οι κάμερες αυτές εκπαιδεύονται με αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνη, δεν θέλουμε να στέλνουμε λάθος κλήσεις» δήλωσε μιλώντας στο Σκάι και πρόσθεσε:

«Οι πρώτες 10 τέτοιες κάμερες είναι στα λεωφορεία και άλλες 10 είναι στην Αττική αλλά αυτό θα επεκτείνεται κάθε μήνα. Το νομοσχέδιο λέει ότι όλοι οι δήμοι και περιφέρειες αν βάλουν κάμερες έχουν έσοδα για αυτές».

Ερωτηθείς για τον συνωστισμό που σημειώνεται το τελευταίο διάστημα στο Μετρό της Αθήνας, ο κ. Κυρανάκης δήλωσε πως «σε όλα τα μετρό του πλανήτη υπάρχουν κάποιες ημέρες που έχουν συνωστισμό».

Όπως είπε «τις ώρες αιχμής 7:30-9:00 περνάνε κάθε 4 και 4,5 λεπτά οι συρμοί. Υπάρχουν όμως ημέρες που αν ένας συρμός βγάλει ένδειξη βλάβης αποσύρεται, αντί για 4,5 θα πάει στα 8 λεπτά αλλά πρώτα η ασφάλεια».

«Υπογράφουμε μέσα στον Νοέμβριο την ανάταξη 5 συρμών που ήταν παροπλισμένοι. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πας στα 3 και κάτι λεπτά. Το 2026 θα παραγγελθούν 15 νέοι συρμοί και ταυτόχρονα θα αναταχθούν 12 που χρειάζονται air condition στις γραμμές 2 και 3 ενώ στη γραμμή 1 θα ανακατασκευαστούν κλιματισμοί», συμπλήρωσε.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video