PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Αύξηση του κόστους επισκευής οχημάτων κατά 6,7% σε σχέση με πέρυσι και 25,7% σε σχέση με το 2020

Δευτέρα, 07 Απριλίου 2025 17:46

Αύξηση 6,7% παρουσίασε το κόστος επισκευής οχημάτων σε σχέση με πέρυσι και 25,7% σε σχέση με το 2020, όπως αποκαλύπτει νέα μελέτη που πραγματοποίησε η εταιρεία SRA, η οποία παρέχει τεχνικές και στατιστικές μελέτες για ασφαλιστές αυτοκινήτων στη Γαλλία. Η συγκεκριμένη έρευνα ανέλυσε τα δεδομένα από 1,5 εκατομμύριο επισκευές το 2024, διαπιστώνοντας ότι ο πληθωρισμός αποτελεί το βασικό αίτιο της συγκεκριμένης αύξησης.

Το κόστος των ανταλλακτικών αυξήθηκε κατά 29% από το 2020 και 7,3% από πέρυσι. Επίσης, τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 45% των ατυχημάτων αφορά το μπροστινό μέρος ενός οχήματος, το οποίο κοστίζει 1,5 φορά περισσότερο η επισκευή σε σχέση με το πίσω μέρος.

Τα φανοποιεία αντικαθιστούν αντί να επισκευάζουν πάνω από το 90% των ανταλλακτικών, αν και οι επισκευαστές προσπαθούν να υιοθετήσουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας επισκευάζοντας και επαναχρησιμοποιώντας κατεστραμμένα εξαρτήματα. Το 2024 το 5,3% των ανταλλακτικών επαναχρησιμοποιήθηκαν, έναντι 3% το 2020. Συνολικά, το κόστος ανταλλακτικών αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ (52%) του κόστους επισκευών.

Το κόστος βαφής έχει αυξηθεί κατά 26,8% από το 2020 και 5,1% σε σχέση με πέρυσι. Η βαφή αντιπροσωπεύει μόνο το 10,4% του συνολικού κόστους επισκευής. Επίσης, τα ποσοστά εργασίας έχουν αυξηθεί κατά 20,8% τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Επιπλέον, οι επισκευές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν, επομένως το κόστος εργασίας αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

Η μελέτη της SRA αποκαλύπτει ότι το κόστος επισκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν υψηλότερο κατά 14,3% σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων, ενώ η αύξηση για τα υβριδικά μοντέλα ήταν 15,7%. Η έκθεση αποδίδει το πρόσθετο κόστος στα ηλεκτρικά μοντέλα στο γεγονός ότι είναι μεγαλύτερη η ζημιά, απόρροια του αυξημένου βάρους, της χρήσης πιο περίπλοκων υλικών, όπως αλουμίνιο και σύνθετων υλικών, του πρόσθετου χρόνου για την ασφάλεια του οχήματος, της εκτέλεσης ηλεκτρολογικών εργασιών και της αυξημένης εξάρτησης από κατασκευαστές ή εξουσιοδοτημένα δίκτυα. Είναι ενδιαφέρον να επισημανθεί ότι για οχήματα ηλικίας κάτω των δύο ετών των πετρελαιοκίνητων φορτηγών οι επισκευές κοστίζουν 28,2% περισσότερο από τον μέσο όρο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Μείωση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 5,3% τον Ιανουάριο

Έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Καββαθάς, εκδότης των «4 Τροχών»

επιστροφή στην κορυφή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version