Volkswagen: «Βουτιά» 42% για τα λειτουργικά κέρδη γ΄ τριμήνου
Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2024 22:02Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Volkswagen συρρικνώθηκε στο χαμηλότερο από τότε που η πανδημία Covid-19 ανάγκασε την αυτοκινητοβιομηχανία να σταματήσει την παραγωγή και να κλείσει εκθεσιακούς χώρους.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποκόμισε λειτουργικά κέρδη 2,86 δισεκατομμυρίων ευρώ επί εσόδων 78,5 δισεκατομμυρίων ευρώ το γ΄ τρίμηνο, με τα κέρδη να καταγράφουν «βουτιά» 41,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το λειτουργικό της περιθώριο μειώθηκε σε μόλις 3,6%, το χαμηλότερο εδώ και τέσσερα χρόνια.
Τα αποτελέσματα υποστηρίζουν την επιχειρηματολογία της διοίκησης της Volkswagen για ανάγκη δραστικών μέτρων στη Γερμανία, όπου οι ηγέτες των εργατικών συνδικάτων αντιστέκονται στο κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων και στην εξάλειψη χιλιάδων θέσεων εργασίας. Η εταιρεία επιδιώκει επίσης να μειώσει τους μισθούς για περίπου 140.000 εργαζομένους κατά 10%, σε μια δραματική συνθήκη που υπογραμμίζει τα δεινά της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης.
Η βασική μάρκα VW - την οποία και αφορούν πολλές από αυτές τις περικοπές - κέρδισε μόλις 2% λειτουργικό περιθώριο τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, Arno Antlitz, σε δήλωσή του την Τετάρτη.
«Αυτό υπογραμμίζει την επείγουσα ανάγκη για σημαντικές μειώσεις κόστους και αύξηση της αποτελεσματικότητας», δήλωσε ο Antlitz, ο οποίος είναι επίσης CEO.
Η Volkswagen ανακοίνωσε τα αποτελέσματα ώρες πριν από την έναρξη του δεύτερου γύρου διαπραγματεύσεων αναδιάρθρωσης με τους ηγέτες των εργατικών συνδικάτων στο Βόλφσμπουργκ, όπου έχει την έδρα της η εταιρεία. Οι προνομιούχες μετοχές της έχουν υποχωρήσει 20% φέτος, κατατάσσοντάς την μεταξύ εκείνων με τις χειρότερες επιδόσεις στον γερμανικό δείκτη αναφοράς DAX.
Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και ο ολοένα και πιο σκληρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη, η οποία δεν έχει ακόμη επιστρέψει στα επίπεδα ζήτησης πριν από την πανδημία, συνέβαλαν στην έκδοση δύο προειδοποιήσεων για τα κέρδη της Volkswagen το β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Η ομώνυμη επωνυμία της VW παλεύει εδώ και πολύ καιρό με χαμηλές αποδόσεις και οι προσπάθειες ανάκαμψης έχουν παρεμποδιστεί από τις αποτυχημένα λανσαρίσματα ηλεκτρικών μοντέλων.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επηρεάζουν επίσης τις επιδόσεις της Porsche και της Audi, αποτελώντας απειλή τόσο για τις μάρκες που ανήκουν στη Volkswagen όσο και για τις γερμανικές ομολόγους της Mercedes-Benz και BMW.
Σχετικά Άρθρα
- Volkswagen: Μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στις ΗΠΑ για να γλιτώσει τους δασμούς του Τραμπ
- Volkswagen: Άλμα 29% στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη το α΄ τρίμηνο
- Volkswagen: Πρόστιμο 5,4 εκατ. στερλίνων για κακομεταχείριση δανειοληπτών
- Volkswagen: Θα καταβάλει 23 εκατ. ευρώ στους πελάτες της στην Αυστρία για το Ντιζελγκέιτ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
- ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
- Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
- Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
- Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
- BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall