CEO Mercedes: Η έλλειψη ημιαγωγών θα παραταθεί και το 2023
Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022 15:32Η παγκόσμια έλλειψη τσιπ ημιαγωγών θα διαρκέσει όλο το έτος και μέχρι το 2023, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kaellenius.
«Η κατάσταση των ημιαγωγών θα αποτελέσει πρόκληση για τη βιομηχανία κατά τη διάρκεια αυτού του έτους και του επόμενου έτους», δήλωσε ο Ola Kaellenius στο συνέδριο Reuters Automotive Europe στο Μόναχο.
Είπε ότι παρά την αστάθεια της αγοράς, η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να έχει ισχυρές καθυστερήσεις παραγγελιών.
«Δεν έχουμε δει ακόμη σημάδια που να υποδεικνύουν μείωση της ζήτησης», είπε.
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία πραγματοποιεί τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα (EV), η Mercedes-Benz θα διαδραματίσει "πιο ενεργό ρόλο" σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της μέχρι εκεί που εξορύσσονται οι πρώτες ύλες, συμπλήρωσε.
Θα χρειαστεί μια δεκαετία για τη μετάβαση των εργοστασίων κινητήρων της αυτοκινητοβιομηχανίας στην κατασκευή μόνο πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά πρόσθεσε ότι είναι βέβαιος πως θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με τάξη.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία