PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Τέλη κυκλοφορίας: Επανέρχεται η πληρωμή με τον μήνα

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022 03:33

Νομοθετική ρύθμιση από το οικονομικό επιτελείο που θα δίνει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δίκυκλων, οι οποίοι κατέθεσαν τις πινακίδες των οχημάτων τους μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου ή ακόμη και τα προηγούμενα χρόνια, να θέσουν εκ νέου τα οχήματά τους σε κυκλοφορία πληρώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας που αναλογούν σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα, αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα. Με αυτόν τον τρόπο το οικονομικό επιτελείο διευκολύνει τους οδηγούς να επανεκκινήσουν τα οχήματά τους και ενισχύει τα κρατικά ταμεία με περισσότερα έσοδα.

Η πληρωμή και επανακυκλοφορία των οχημάτων θα γίνει χωρίς πέναλτι. Δηλαδή οι φορολογούμενοι δεν θα επιβαρυνθούν με προσαυξήσεις επί του ποσού.

Τη δυνατότητα να «πάρουν πίσω» τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους και να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας με το μήνα θα έχουν μετά το Πάσχα περισσότεροι από 120.000 ιδιοκτήτες οχημάτων. Ειδικότερα, θα μπορούν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους πληρώνοντας αναλογικά τέλη κυκλοφορίας για κάθε μήνα που θα κινούν τα οχήματά τους. Εάν κάποιος επιθυμεί να κινήσει το αυτοκίνητό του για ένα μήνα θα πληρώσει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12 και ούτω καθεξής.

Όσοι όμως πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να γνωρίζουν ότι το δικαίωμα άρσης ακινησίας (ψηφιακής ή εκούσιας στη Δ.Ο.Υ.) χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους. Δεν μπορεί δηλαδή κάποιος να κάνει άρση για δύο μήνες, μετά να θέσει και πάλι το όχημα σε ακινησία και να ξανακάνει άρση για άλλους δύο μήνες.

Η άρση της ακινησίας γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφρόρμας myCar της ΑΑΔΕ. Με τους κωδικούς TAXISnet, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπαίνουν στην πλατφόρμα θα επιλέγουν το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία και θα πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που θέλουν. Στη συνέχεια θα γίνεται αυτόματος έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο και στο τέλος θα υποβάλλεται το αίτημα για άρση της ακινησίας.

Σημειώνεται ότι οι κάτοχοι οχημάτων που κατέθεσαν ηλεκτρονικά τις πινακίδες κυκλοφορίας, μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ, δεν είχαν υποχρέωση να τις αποστείλουν στην Εφορία. Έχουν κρατήσει τις πινακίδες στο σπίτι τους και όταν αποφασίσουν να προχωρήσουν σε άρση της ακινησίας του οχήματός τους πληρώνοντας τα τέλη με το μήνα θα τις επανατοποθετήσουν στα αυτοκίνητά τους για να κυκλοφορήσουν ξανά στους ελληνικούς δρόμους.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Κατά 37,6% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο

Tesla: Ρεκόρ παραδόσεων ηλεκτρικών οχημάτων το α΄ τρίμηνο

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • ΑΑΔΕ: Στοχευμένοι έλεγχοι στην Αθηναϊκή Ριβιέρα - Λουκέτα και πρόστιμα άνω των 80.000 ευρώ
  • Stama Greece: Συνάντηση με την ΑΑΔΕ για τη βραχυχρόνια μίσθωση
  • ΑΑΔΕ: Πληρωμή 20,7 εκατ. για ΕΦΚ αγροτικού πετρελαίου
  • ΑΑΔΕ: Ψηφιακή βεβαίωση δραστηριοτήτων για τη μετάβαση στους νέους ΚΑΔ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version