Volkswagen: Σε συνομιλίες για τη μονάδα αυτόνομης οδήγησης της Huawei
Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022 22:21Για τη μονάδα αυτόνομης οδήγησης της κινεζικής Huawei φαίνεται ότι ενδιαφέρεται η Volkswagen, καθώς νεταξύ τους έχουν ξεκινήσει συνομιλίες για μια συμφωνία πολλών δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με το Manager Magazin.
Όπως σημειώνει το πρακτορείο Reuters, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι τεχνολογικές εταιρείες επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια στην αυτόνομη οδήγηση, με στόχο να ηγηθούν σε έναν τομέα που θεωρούν ως το μέλλον των μεταφορών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Herbert Diess, άλλωστε χθες δήλωσε, ότι αναμένει εκτεταμένη χρήση της αυτόνομης οδήγησης εντός των επόμενων 25 ετών και ότι η εταιρεία του επιδιώκει νέες συνεργασίες για να ενισχύσει τις ικανότητά της στο σχετικό λογισμικό.
Σύμφωνα με το Manager Magazine, που επικαλείται εσωτερικές πηγές, οι επικεφαλής των Volkswagen και Huawei διαπραγματεύονται επί μήνες τη συμφωνία, η οποία περιλαμβάνει και άλλα τεχνολογικά συστήματα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία