Xiaomi: Θα παράγει δικά της ηλεκτρικά οχήματα από το α΄ εξάμηνο του 2024
Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2021 14:08Δικά της ηλεκτρικά οχήματα θα παράγει από το α΄ εξάμηνο του 2024 η κινεζική εταιρεία smartphone, Xiaomi.
Την είσοδό της στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είχε ανακοινώσει ήδη από τον Μάρτιο η εταιρεία, αναφέροντας ότι σχεδιάζει να επενδύσει 10 δισ. δολάρια στην επιχείρηση τα επόμενα 10 χρόνια. Τον περασμένο μήνα, η Xiaomi καταχώρησε επίσημα την επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της Xiaomi EV, η οποία τώρα απασχολεί 300 υπαλλήλους.
Η Xiaomi θα βρεθεί αντιμέτωπη με ανταγωνιστές όπως η Nio και η Xpeng, καθώς και μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla του Έλον Μασκ και η BYD.
Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας είχε ευνοϊκή κυβερνητική υποστήριξη τα τελευταία χρόνια, γεγονός που βοήθησε στην ανάπτυξη της βιομηχανίας, και ενώ μέρος αυτής της υποστήριξης έχει μειωθεί, η αγορά εξακολουθεί να αυξάνεται.
Η εταιρεία έρευνας αγοράς Canalys προβλέπει ότι 1,9 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα θα πουληθούν στην Κίνα το 2021, καταγράφοντας αύξηση 51% σε ετήσια βάση.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία