Αύξηση πωλήσεων κατά 18,7% ανακοίνωσε για το α΄ εξάμηνο η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault, αν και παρέμεινε σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με την περίοδο προ κορωνοϊού.
Ο όμιλος, όπως και οι άλλες εταιρείες του κλάδου, προωθεί τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ παράλληλα περιορίζει το κόστος, συμπεριλαμβάνοντας το ότι εστιάζει σε λιγότερες αλλά πιο επικερδείς σειρές.
Ο διευθύνων σύμβουλός της, Luca de Me, δήλωσε ότι αυτή η στρατηγική αρχίζει να αποφέρει καρπούς εν μέσω ανάκαμψης της ζήτησης, αν και τα τελευταία στοιχεία αντανακλούν μόνο τον όγκο πωλήσεων.
«Σε ένα περιβάλλον που ακόμη αντιμετωπίζει προβλήματα από την πανδημία, η Renault Group πούλησε 1.422.600 οχήματα στο α΄ μισό του 2021, υψηλότερα κατά 18,7% του 2020, αλλά χαμηλότερα 24,2% από το α΄ μισό του 2019», αναφέρει ο όμιλος σε ανακοίνωσή του.
Οι πωλήσεις οχημάτων σε όλα τα brands της το 2020 μειώθηκαν κατά 21,3%.
Οι πωλήσεις για το brand της Renault ενισχύθηκαν κατά 18,5% στα 901.500 οχήματα, στη διάρκεια των πρώτων έξι μηνών του έτους.
Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 24,5% στα 262.814 οχήματα, ενώ η Lada αύξησε τις πωλήσεις της κατά 51%, και πούλησε 200.219 οχήματα.