Παραβάσεις και κλήσεις θα βεβαιώνονται και θα καταχωρούνται με ηλεκτρονικό τρόπο, άρα οι κλήσεις της Τροχαίας δεν θα σβήνονται πλέον και όλοι θα πληρώνουν το πρόστιμο, ενώ θα ενεργοποιείται άμεσα και το Point System. Επίσης, υποχρεωτική χρήση κράνους για χρήστες ποδηλάτων έως 12 ετών και αυξημένα πρόστιμα σε αυστηρές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, είναι μερικά από όσα επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό ΥΠΟΜΕ, Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο αναθεωρημένος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει την κατηγοριοποίηση των παραβάσεων που αυξάνουν την πιθανότητα θανατηφόρου τροχαίου δυστυχήματος όπως, για παράδειγμα, η υπερβολική ταχύτητα ή η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, ενώ οι ποινές θα βεβαιώνονται και θα πληρώνονται ηλεκτρονικά.