Τέλη κυκλοφορίας και για ένα μήνα, χωρίς επιβάρυνση επιπλέον μηνός, θα μπορεί να πληρώνει από δω και στο εξής ο κάτοχος αυτοκινήτου, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής Καλημέρα Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα ισχύει ότι για ένα μήνα κυκλοφορίας ο κάτοχος αυτοκινήτου πληρώνει για δύο μήνες τέλη, για δύο μήνες κυκλοφορίας πληρώνει τρεις μήνες τέλη κ.ο.κ. Το μέτρο θα αφορά σε αυτοκίνητα αλλά και σε δίκυκλα. Επίσης, σήμερα μόνο μια φορά δίνεται η δυνατότητα άρσης ακινησίας.
Η ρύθμιση αυτή αναμένεται να συμπεριληφθεί στο μεγάλο νομοσχέδιο που θα φέρει στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών την ερχόμενη εβδομάδα.



