Έρχονται τέλη κυκλοφορίας και με τον μήνα χωρίς πρόστιμο

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 12:42
Έρχονται τέλη κυκλοφορίας και με τον μήνα χωρίς πρόστιμο

Τέλη κυκλοφορίας και για ένα μήνα, χωρίς επιβάρυνση επιπλέον μηνός, θα μπορεί να πληρώνει από δω και στο εξής ο κάτοχος αυτοκινήτου, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής Καλημέρα Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα ισχύει ότι για ένα μήνα κυκλοφορίας ο κάτοχος αυτοκινήτου πληρώνει για δύο μήνες τέλη, για δύο μήνες κυκλοφορίας πληρώνει τρεις μήνες τέλη κ.ο.κ. Το μέτρο θα αφορά σε αυτοκίνητα αλλά και σε δίκυκλα. Επίσης, σήμερα μόνο μια φορά δίνεται η δυνατότητα άρσης ακινησίας.

Η ρύθμιση αυτή αναμένεται να συμπεριληφθεί στο μεγάλο νομοσχέδιο που θα φέρει στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών την ερχόμενη εβδομάδα.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video