Ένας Σουηδός, ο Ola Kallenius, και όχι Γερμανός, αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Daimler, για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Ο Kallenius, μέλος του Δ.Σ., θα αντικαταστήσει τον Dieter Zetsche στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου δύο χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο, το 2019, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παλεύει να ανακάμψει από το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων.
Ο Zetsche θα τοποθετηθεί στο Δ.Σ. το 2021, ώστε στη συνέχεια να αναλάβει καθήκοντα προέδρου, αφού η συνεισφορά του στην ανάκαμψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν καθοριστική, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ.



