Την ανασυγκρότηση του ΔΣ της σε σώμα ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ, στην οποία συμμετέχουν 4 νέα ανεξάρτητα μέλη.
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
Η Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι κατόπιν της από 16.07.2025 απόφασης της 43ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων σχετικά με τον ορισμό επιπλέον τεσσάρων (4) ανεξάρτητων μη εκτελεστικών Μελών εκ των υφιστάμενων μη εκτελεστικών Μελών του Δ.Σ. της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. και συγκεκριμένα των κ.κ. Γεώργιου Στεργίου, Αντώνιου Γιαννικουρή, Χρήστου Καραπλή και Ελένης-Μαρίας Καϋμενάκη, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας συνεδρίασε στις 23 Ιουλίου 2025 και ανασυγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:




