ΕΥΔΑΠ: Τα εννέα μέλη του ΔΣ εξέλεξε το ελληνικό Δημόσιο
Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2023 21:08Το Ελληνικό Δημόσιο ως Μέτοχος της πλειοψηφίας, πρότεινε στη Γενική Συνέλευση της ΕΥΔΑΠ και εξέλεξε τα τα εννέα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου με τετραετή θητεία, λήγουσα την 6η.9.2027, παρατεινόμενη αυτοδικαίως μέχρι την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων που θα συνέλθει μετά τη λήξη της θητείας τους:
1. Σαχίνη Χαράλαμπο του Γεωργίου,
2. Γιαννικουρή Αντώνιο του Εμμανουήλ,
3. Καϋμενάκη Ελένη-Μαρία του Φωτίου,
4. Σφήκα Ευθύμιο του Ιωσήφ,
5. Μαρτσέκη Αναστασία του Μιχαήλ,
6. Μαυρομάτη Μαρίνα του Κωνσταντίνου,
7. Λάμπρου Μαρίκα του Ευαγγέλου,
8. Στεργίου Γεώργιο του Ευαγγέλου,
9. Καραπλή Χρήστο του Γρηγορίου.
Η ΕΥΔΑΠ εξέφρασε τις ευχαριστίες της στα μέλη του απελθόντος Διοικητικού Συμβουλίου και στην Πρόεδρο του, κα Θεοδώρα Βαρβαρίγου για το έργο και τη συμβολή τους τα τελευταία τέσσερα χρόνια στη μέχρι σήμερα εξέλιξη της Εταιρείας.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία