Marks & Spencer: Για δεύτερη φορά μέσα στο 2022 αύξηση του μισθού των εργαζομένων της
Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2022 17:15Σε νέα αύξηση των μισθών των εργαζομένων της προχωρεί η Marks & Spencer, εν μέσω της κρίσης διαβίωσης και της σφιχτής αγοράς εργασίας.
Ο όμιλος ειδών ένδυσης και τροφίμων ανακοίνωσε ότι από την 1η Οκτωβρίου, περισσότεροι από 40.000 εργαζόμενοι θα δουν αύξηση του ωρομισθίου τους σε τουλάχιστον 10,20 στερλίνες (11,57 δολάρια).
Η τελευταία αύξηση είχε γίνει τον Απρίλιο στις 10 στερλίνες την ώρα από τις 9,50 στερλίνες.
Η M&S τόνισε ότι η νέα αυτή κίνηση για την υποστήριξη των εργαζομένων, θα της κοστίσει 15 εκατ. στερλίνες.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Tesla: Δίνει 10% αύξηση στους ωρομίσθιους εργαζομένους της στη Νεβάδα
- Γερμανία: Αυξήσεις 340 ευρώ τον μήνα για 2,5 εκατ. δημοσίους υπαλλήλους
- Air France: Αύξηση μισθού και καταβολή μπόνους σε όλο το προσωπικό για να αντιμετωπίσει την αύξηση του πληθωρισμού
- British Airways: Αύξηση 13% για το προσωπικό του check-in
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία