ΟΑΣΘ: Κινητοποιήσεις από Τετάρτη 5 Ιουλίου έως 22/07 εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι
Δευτέρα, 04 Ιουλίου 2022 17:22Σειρά κινητοποιήσεων, με εξάωρες στάσεις εργασίας και 24ωρες απεργίες, εξαγγέλλουν από αύριο έως και τις 22 Ιουλίου οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), υποστηρίζοντας ότι «η αδιαφορία των αρμόδιων υπουργείων στην αντιμετώπιση των αιτημάτων μας, έχει ξεπεράσει πλέον τα όρια της κοροϊδίας και του εμπαιγμού».
«Συνεχίζουμε οι εργαζόμενοι να παραμένουμε χωρίς Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΣΣΕ), δίχως την επιστροφή των προβλεπόμενων και νομοθετημένων επιδομάτων μας που μας στερεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ εδώ και μήνες, και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με την αβεβαιότητα και τον φόβο για αναδρομική περαιτέρω μείωση των μισθών μας» υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του Σωματείου.
Αναλυτικότερα, στάσεις εργασίας από τις 10 το πρωί έως τις 4 μετά το μεσημέρι εξαγγέλθηκαν για τις 5, 7, 11, 15 και 20 Ιουλίου. Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί και στις 13 Ιουλίου, από την έναρξη της βάρδιας ώς τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας, ενώ 24ωρες στάσεις εργασίας θα πραγματοποιηθούν στις 18 και 22 Ιουλίου. «Για τη συνέχεια των κινητοποιήσεών μας θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία