Η Apple έκλεισε όλα τα καταστήματά της στη Νέα Υόρκη
Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 16:31Η Apple Inc ανακοίνωσε χθες ότι έκλεισε το σύνολο των 12 καταστημάτων της στη Νέα Υόρκη για αγορές καθώς τα περιστατικά μόλυνσης από την παραλλαγή Όμικρον του κορωνοϊού αυξήθηκαν σε εθνικό επίπεδο.
Οι πελάτες της εταιρίας θα μπορούν να παραγγέλνουν προϊόντα μέσω του διαδικτύου και να τα παραλαμβάνουν από τα καταστήματα, όπως ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Apple.
Στα καταστήματα που έκλεισαν συμπεριλαμβάνονται και τα καταστήματα λιανικής πώλησης που βρίσκονται στην Πέμπτη Λεωφόρο, στον Τερματικό Σταθμό Γκραντ Σέντραλ και στο Σόχο στην περιοχή του Μανχάταν.
Προηγούμενα μέσα στο μήνα, η Apple ανακοίνωσε ότι είχε κλείσει προσωρινά τρία καταστήματα στις ΗΠΑ και στον Καναδά, μετά από μία αύξηση στα κρούσματα της COVID-19, αλλά και την έκθεση μεταξύ των εργαζομένων στα καταστήματα σε πιθανές μολύνσεις (https://reut.rs/3mB1Fgy).
Για τον ίδιο λόγο, η Apple κατέστησε υποχρεωτική τη χρήση μάσκας για όλους τους πελάτες και το προσωπικό της στα καταστήματά της εντός των ΗΠΑ.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ανησυχίες για την εξάπλωση της παραλλαγής Όμικρον προέτρεψαν τις μεγάλες εταιρίες να προχωρήσουν σε πιο αυστηρή εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων τους.
Πηγή: ΑΜΠΕ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία