ΕΛΠΕ: Έκτακτο μέρισμα μετά την πώληση της ΔΕΠΑ υποδομών
Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2021 20:45Τη διανομή έκτακτου μερίσματος προς τους μετόχους των ΕΛΠΕ ανήγγειλε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Σιάμισιης, με αφορμή την υπογραφή τής συμφωνίας πώλησης της ΔΕΠΑ Υποδομών από το ΤΑΙΠΕΔ και τα ΕΛΠΕ.
Η ΔΕΠΑ Υποδομών πωλήθηκε στην Italgas αντί συνολικού τιμήματος ύψους 733 εκατ. ευρώ, με την αναλογία της συμμετοχής της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ» (35%) να ανέρχεται στα 256 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Σιάμισιης δήλωσε συγκεκριμένα: «Η υπογραφή τής σύμβασης αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ολοκλήρωση της πώλησης της ΔΕΠΑ Υποδομών. Η συναλλαγή αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ”Vision 2025”, με στόχο την ανακατανομή κεφαλαίων προς δραστηριότητες που αφορούν στην ενεργειακή μετάβαση και το μετασχηματισμό του Ομίλου και δεν αποτελούν μειοψηφικές συμμετοχές. Τα έσοδα θα αξιοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των νέων επενδύσεων σε πράσινη ενέργεια, καθώς και για διανομή προς τους μετόχους μας σαν ένα έκτακτο μέρισμα».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία