PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Με 22 επιπλέον λεωφορεία ενισχύθηκε από σήμερα ο ΟΑΣΘ

Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021 10:51

Τα 22 από τα 80 λεωφορεία που προμηθεύτηκε μέσω leasing ο ΟΑΣΘ βρίσκονται από σήμερα, Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το στόλο του Οργανισμού.

Με απόφαση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, καθηγητή Γιώργου Σκόδρα, τα νέα λεωφορεία πυκνώνουν τα δρομολόγια της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Αύριο Πέμπτη θα κυκλοφορήσουν ακόμη 20 λεωφορεία, καθώς στα πρώτα 42, μετά την προμήθειά τους, έχουν δοθεί πινακίδες κυκλοφορίας και έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχός τους.

Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου και πάντως πριν το τέλος Οκτωβρίου, θα βγουν σε κυκλοφορία και τα υπόλοιπα 38 λεωφορεία και συνολικά στο πολεοδομικό συγκρότημα θα κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 400 οχήματα, αριθμός που στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης θα διαμορφωθεί σε περισσότερα από 550 λεωφορεία, μαζί με τα 125 των ΚΤΕΛ.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2019, τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούσαν μόλις 235 λεωφορεία.

«Πλησιάζουμε πλέον τον αριθμό των 500 λεωφορείων και στις επόμενες μέρες θα τον ξεπεράσουμε υλοποιώντας τη δέσμευσή μας ότι ο ΟΑΣΘ θα θέσει στην κυκλοφορία και στην κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού περισσότερα λεωφορεία απ’ όσα διαθέταμε ποτέ. Κάνουμε πράξη το σύνθημά μας, ‘‘Ο ΟΑΣΘ γίνεται 65 και τα ‘χει 500’’», τονίζει ο κ. Σκόδρας και προσθέτει:

«Έχουμε δώσει προτεραιότητα στη Δυτική Θεσσαλονίκη που έχει και μεγάλες ανάγκες, μεγαλύτερες ανάγκες απ’ την υπόλοιπη πόλη, και το μεγαλύτερο ποσοστό, το 50% της επιβατικής κίνησης προέρχεται από τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Οφείλουμε λοιπόν να ενισχύσουμε κατά προτεραιότητα αυτές τις γραμμές και να συμπληρώσουμε και στις υπόλοιπες, όπου υπάρχουν κενά».

«Σήμερα έχουμε τα πρώτα 22, από τα συνολικά 80 εξτρά λεωφορεία της ενεργοποίησης της προαίρεσης, τα οποία από χθες έχουν πάρει πινακίδες κυκλοφορίας και σήμερα, μετά τη διευθέτηση των τελευταίων λεπτομερειών δρομολογούνται στις περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης για την ανακούφιση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού», υπογραμμίζει ο διευθυντής συντήρησης του ΟΑΣΘ, Ιωάννης Σαββίδης.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

ΡΑΕ: Αντιδράσεις των επιχειρήσεων στις προτάσεις για αλλαγές στα τιμολόγια

Στρατηγική συνεργασία Ομίλων ΤΙΤΑΝ-ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ για επενδύσεις στη διαχείριση απορριμμάτων

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Αύξηση στην ταχύτητα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ λόγω αστυνόμευσης για το Flyover
  • Υπογράφηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στον ΟΑΣΘ
  • ΟΑΣΘ: Στο Google Maps όλες οι πληροφορίες μετακίνησης
  • Κομμάτι οροφής λεωφορείου έπεσε στο κεφάλι γυναίκας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version