ΓΕΝΟΠ: «Η ΔΕΗ χάνει ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία της»
Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2021 19:02«Η ΔΕΗ χάνει ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία της: εκείνο που εξασφαλίζει τα έσοδά της και τελικά τη ίδια τη δύναμη της εταιρίας και του Ομίλου γενικότερα», αναφέρει η ΓΕΝΟΠ σε ανακοίνωση για την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ.
«Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ έχει εκφράσει την αντίθεσή της στη μερική ιδιωτικοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ γιατί πιστεύουμε ότι τα δίκτυα Διανομής και Μεταφοράς, που αποτελούν μονοπωλιακές δραστηριότητες και έχουν διασφαλισμένη κερδοφορία, πρέπει να παραμένουν υπό δημόσιο έλεγχο. Ταυτόχρονα, είναι αδιανόητη η εμμονή σε μια απόφαση που δεν επιβάλλεται από καμιά υποχρέωση του ενωσιακού δικαίου ή αναγκαστική συμμόρφωση (μνημόνια). Και αυτό πρέπει να εξηγηθεί, τόσο από τη διοίκηση της ΔΕΗ όσο και από την κυβέρνηση!», προστίθεται στην ανακοίνωση
«Το ενδιαφέρον που έδειξαν μεγάλα επενδυτικά funds δείχνει πόσο "βέβαιη" και "σίγουρη" θεωρούν την επένδυση στο ΔΕΔΔΗΕ», σημειώνει, τέλος, η Ομοσπονδία, αναφερόμενη στα εγγυημένα έσοδα από την διαχείριση του δικτύου.
Σχετικά Άρθρα
- Με 18 δις έκλεισε το βιβλίο της ΔΕΗ, στα 18,63 ευρώ η τιμή διάθεσης ανά μετοχή
- ΔΕΗ: Ξεκίνησε σήμερα και καλύφθηκε η δημόσια προσφορά για την ΑΜΚ ύψους 4 δισ. ευρώ
- ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η κατασκευή των φωτοβολταϊκών ισχύος 2,13 GW στη Δυτική Μακεδονία
- ΔΕΗ: Στα 0,138 €/kWh το πράσινο τιμολόγιο τον Απρίλιο
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία