Ο ΟΤΕ ολοκλήρωσε την εξαγορά του 30% της Telekom Romania Mobile
Πέμπτη, 09 Σεπτεμβρίου 2021 20:41Την ολοκλήρωση της εξαγοράς ποσοστού 30% της Telekom Romania Mobile, έναντι ποσού 58,9 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο ΟΤΕ, με αποτέλεσμα πλέον να ελέγχει σχεδόν το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική εταιρική ανακοίνωση: «Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος Α.Ε. ("ΟΤΕ"), σε συνέχεια των προηγούμενων ανακοινώσεών του, την 28η και 30ή Ιουλίου 2021, αναφορικά με την πρόθεση του να αποκτήσει το 30% της Telekom Romania Mobile Communications S.A. (TKRM) από την Telekom Romania Communications S.A. ("TKR”), ως απαραίτητη προϋπόθεση για την κανονιστική έγκριση της πώλησης στην Orange Romania του ποσοστού (54%) που κατέχει ο ΟΤΕ στην TKR, ανακοινώνει ότι, στις 9 Σεπτεμβρίου 2021, ολοκλήρωσε την εξαγορά του ποσοστού αυτού.
Συνεπώς, ο ΟΤΕ ελέγχει τώρα σχεδόν το 100% της TKRM. Το τελικό τίμημα, αντανακλώντας την μετοχική αξία, ανήλθε στα €58,9 εκατ.».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία