Αλεξόπουλος: Mείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 10% έως το 2030 για τα ΕΛΠΕ
Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2021 13:33Την στρατηγική του Ομίλου ΕΛΠΕ για την επίτευξη του ενεργειακού του μετασχηματισμού και την εναρμόνιση με τους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για κλιματική ουδετερότητα έως το έτος 2050, ανέπτυξε ο γενικός διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού & Νέων Δραστηριοτήτων και Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ της Ελληνικά Πετρέλαια, Γιώργος Αλεξόπουλος, σε συνέδριο με θέμα «Τα Πράσινα Υγρά Καύσιμα του Μέλλοντος» που διοργανώνει το ΙΕΝΕ.
Όπως είπε ο κ. Αλεξόπουλος, ο Όμιλος έχει θέσει ως στόχο να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας κατά 10% έως το 2030, με παράλληλη σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος και στα 3 διυλιστήρια που λειτουργεί, ενώ προχωρά με γοργά βήματα στον ψηφιακό του μετασχηματισμό, μέσω του οποίου θα μπορεί να εξοικονομεί 50 εκατ. ευρώ ετησίως. Όπως επεσήμανε οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής του Ομίλου είναι:
- η βελτίωση των κύριων δραστηριοτήτων του Ομίλου, με ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της ενεργειακής απόδοσης και υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού,
- η αξιοποίηση προγενέστερων επενδύσεων, με αναβαθμίσεις που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία, καθώς και
- η διαφοροποίηση του ενεργειακού χαρτοφυλακίου, ώστε ο Όμιλος να αποκτήσει σημαντικό χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ, να επεκταθεί στον τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου, και, παράλληλα, να διερευνήσει νέες ευκαιρίες που συνδέονται με την ενεργειακή μετάβαση.
«Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τον ενεργειακό μετασχηματισμό, επενδύουμε σε καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα, και προχωράμε σε απανθρακοποίηση των διεργασιών μας εστιάζοντας στην ενεργειακή αποδοτικότητα, στην ψηφιοποίηση και στις καινοτόμες τεχνολογίες και, ταυτόχρονα, εισάγουμε ανανεώσιμες πρώτες ύλες και επαναχρησιμοποιούμε απόβλητα, όπως το μαγειρικό λάδι και τα πλαστικά, για να δημιουργήσουμε τα “πράσινα καύσιμα” του μέλλοντος» τόνισε ο κ. Αλεξόπουλος, μιλώντας στην ενότητα για τον «Μετασχηματισμό της Βιομηχανίας σε σχέση με το Όραμα 2050».
Παράλληλα, ο Όμιλος ΕΛΠΕ συμμετέχει σε προγράμματα έρευνας και καινοτομίας που σχετίζονται με τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών άνθρακα, εστιάζοντας στα βιοκαύσιμα 2ης και 3ης γενιάς, στην παραγωγή πράσινου υδρογόνου, σε τεχνολογίες αξιοποίησης απορριμμάτων, υποδομών αποθήκευσης και δημιουργίας βιοδιυλιστηρίων.
Σχετικά Άρθρα
- ΕΛΠΕ: Με τη νέα επωνυμία HELLENiQ ENERGY από τις 4/10 στο ταμπλό
- ΕΛΠΕ: Την 1η Νοεμβρίου αποκοπή προσωρινού μερίσματος χρήσης 2022
- Eurobank: 15 άμεσες πρωτοβουλίες για μείωση 10% της κατανάλωσης ενέργειας
- Alpha Bank: Αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος των ΕΛΠΕ στην πώληση του ποσοστού της ΔΕΠΑ Υποδομών
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία