Τα κλειδιά των καταστημάτων τους θέλουν να παραδώσουν στο Μαξίμου οι εστιάτορες

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2021 13:44
Τα κλειδιά των καταστημάτων τους θέλουν να παραδώσουν στο Μαξίμου οι εστιάτορες

Τα κλειδιά των καταστημάτων τους θέλουν να παραδώσουν στο Μαξίμου οι εστιάτορες προκειμένου να δηλώσουν την απογοήτευσή τους από τα ελάχιστα μέτρα της κυβέρνησης για τη στήριξή τους.

Για τον λόγο αυτόν, την Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021 στις 10 πμ θα πραγματοποιηθεί συλλογή κλειδιών των καταστημάτων μαζικής εστίασης απ' όλη την Ελλάδα, με σκοπό την παράδοσή τους στο Μέγαρο Μαξίμου παρουσία του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ) και αντιπροσώπων της εστίασης απ' όλη την Ελλάδα.

Σκοπός της δράσης, όπως σημειώνει η Ένωση Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων, είναι «η μη παροχή ουσιαστικών μέτρων στήριξης στην κρισιμότερη φάση της ιστορίας του κλάδου».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok