Προς κατάργηση φέρεται να οδηγείται η έκπτωση συνέπειας 10% που απολαύουν οι συνεπείς στις πληρωμές τους πελάτες της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα», δεν αποκλείεται το μπόνους της μείωσης που δίνεται σε όσους καταβάλλουν εμπρόθεσμα τα ποσά των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος να καταργηθεί, ή στην καλύτερη των περιπτώσεων να ψαλιδιστεί κι άλλο.
Με την κατάργηση ή τη συρρίκνωση της έκπτωσης, η εταιρεία μπορεί να ενισχύσει τα έσοδά της έως και 180 εκατ. ευρώ ετησίως. Κεντρικός στόχος της νέας τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας είναι η τελική αξία του λογαριασμού (ανταγωνιστικές και ρυθμιζόμενες χρεώσεις) να μη μεταβληθεί, παρά τις όποιες μεταβολές αποφασιστούν στις τιμές της κιλοβατώρας, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, επιβεβαιώνοντας πως στα εξεταζόμενα μέτρα για τη διάσωση της επιχείρησης βρίσκεται και η κατάργηση της έκπτωσης συνέπειας.



