PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

INTERAMERICAN: Αυξημένη παροχή Οδικής Βοήθειας κατά τις ημέρες του Πάσχα

Τρίτη, 17 Απριλίου 2018 16:21

Σχετική αύξηση, της τάξεως του 10%, σε σχέση με τον μέσο ημερήσιο αριθμό διαχείρισης περιστατικών, παρουσίασε η ζήτηση υπηρεσιών άμεσης οδικής βοήθειας στην INTERAMERICAN κατά τις δύο εβδομάδες πριν και μετά το Πάσχα (2 έως και 15 Απριλίου).

Η εταιρεία αντιμετώπισε συνολικά 15.772 περιστατικά με επιτόπου εξυπηρέτηση (3.059), ρυμούλκηση (7.818) και autohelp (4.895). Από το σύνολο των περιστατικών, 1.180 εξυπηρετήθηκαν στους αυτοκινητοδρόμους του εθνικού οδικού δικτύου με τους οποίους συνεργάζεται αποκλειστικά η INTERAMERICAN.

Είναι αξιοσημείωτο ότι, παρά το πλήθος των κλήσεων, δεν καταγράφηκε ούτε ένα ατύχημα με θάνατο ή τραυματισμό. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών της εταιρείας από τη στιγμή της κλήσης κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, υπό συνθήκες αυξημένης κίνησης, περιορίστηκε στα 39 λεπτά της ώρας, αρκετά κάτω από το όριο της μιας ώρας που έχει τεθεί  μετά την τροποποίηση του ν.3651/2008 (άρθρο 2). Πέρα από την αμεσότητα της ανταπόκρισης, η απαιτούμενη από τον τροποποιημένο νόμο παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επιβεβαιώνεται από τον υψηλό ειδικό δείκτη ΝPS για τους πελάτες που έκαναν χρήση, ο οποίος φθάνει για την οδική βοήθεια στο 72% (ΝPS: σύνθετος δείκτης, που διαμορφώνεται από τις απαντήσεις των εξυπηρετουμένων πελατών και παρέχει εικόνα ικανοποίησης, σταθερής προτίμησης και διάθεσης σύστασης της εταιρείας σε τρίτους).        

Η ΙΝΤΕRAMERICAN κατά την τριετία 2015-2017 έχει διαχειριστεί συνολικά 1.121.698 περιστατικά με παροχή οδικής βοήθειας, αυξημένα κατά 36,3% από το 2015 -γεγονός που αποδίδεται περισσότερο στην παλαίωση των οχημάτων και στην ελλιπή συντήρηση, λόγω της οικονομικής κρίσης. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής στη διαχείριση και ο ιδιόκτητος στόλος της περιλαμβάνει 220 οχήματα βοήθειας (ρυμουλκά, πλατφόρμες, μοτοσικλέτες) και λειτουργεί με 250 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό και πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 140 σταθμών, ενώ συνεργάζεται και με 65 τοπικούς παρόχους υπηρεσιών (150 οχήματα).

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Η Εθνική Ασφαλιστική στο OPEN HOUSE Athens 2018

Ε.Α.Ε.Ε.: Έρευνα για την αντιμετώπιση της Ασφαλιστικής Απάτης στον Κλάδο Αυτοκινήτων

επιστροφή στην κορυφή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version